loading...
تک به روز
فرهاد جعفری بازدید : 135 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

پیامک تنهایی جدید

عجب دنیایی شده!
ببین...
تا چشم کار میکنه جای تو خالیه...


 

.....................................................

 


دلم خوش نیست...
غمگینم...
کسی شاید نمیفهمد...
کسی شاید نمیداند...
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی...
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی:
عجب احساس زیبایی...!
تو هم شاید نمیدانی...!

پیامک تنهایی جدید


این بی تفاوتی ها
این بی خبری ها
گاهی دیدار از سر اجبار
نبودن ها
ندیدن ها



نشنیدن ها
یعنی برو!
گاهی چقدر خنگ میشوم...!


 

............................پیامک تنهایی جدید.........................

 


چه کسی گفته که من تنهایم؟
من ، سکـوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم...
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد!


 

...................................پیامک تنهایی جدید..................

 


پیامک تنهایی جدیدذره ای از اقیانوس آرامت را به من ببخش
شاید آرامم کند
مدتی ست در دلم طوفانهاست!


 

.....................................................

 


سخت تر می شود نبودنت
وقتی بودنت برای دیگریست...


 

.....................................................

 


چقدر باید بگذرد؟
تا من در مرور خاطراتم وقتی از کنار تو رد می شوم
تنم نلرزد
بغضم نگیرد...


 

.....................................................

 

قفل دلم به شاه کلید یادت محتاج ست...

 

.....................................................

 


می گویند از تو ننویسم!
در خون من گردهمایی لبخند های تو برپاست ، این را چه کسی می تواند بفهمد؟


 

.....................................................

 


عجب دنیایی شده!
ببین...
تا چشم کار میکنه جای تو خالیه...


 

...............................پیامک تنهایی جدید......................

 


دلم خوش نیست...
غمگینم...
کسی شاید نمیفهمد...
کسی شاید نمیداند...
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی...
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی:
عجب احساس زیبایی...!
تو هم شاید نمیدانی...!


 

.....................................................

 


نبودنت را هیچکس نمی فهمد!
جز عینکی که از تو به جا ماند و هر روز دنیا از پشت ش کوچکتر و کوچکتر می شود...


 

.....................................................

 


فصل ها پشت سر هم می آیند می روند و تمام می شوند
اما تمام شدنی نیست فصلِ رفتن تو و تنهاییِ من...


 

.....................................................

 


دیگر کبوتری باقی نمانده است
تا نامه ای برای تو بفرستم!
هر کفتری رسیده به تو
برنگشته است...


 

.....................................................

 


زندگی چه اتفاق غم انگیزیست،
وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد...


 

.....................................................

 

سگ صاحبش عوض میشه تا چند روز ناراحته،

ولی بعضی آدما...

 

.....................................................

 


ای دل شکایت ها مکن تا نشنود دلدار من
ای دل نمی ترسی مگر از یار بی زنهار من
ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من
نشنیده ای شب تا سحر آن ناله های زار من...


 

.....................................................

 

میگن حرف دلتو بگو،

ولی هروقت حرف دلمو زدم دلشونو زدم!

 

.....................................................

 

زندگی به ما می آموزد که عشق خیره شدن به یکدیگر نیست

، بلکه با هم به یکسو نگریستن است...

 

...........................................پیامک تنهایی جدید..........

 

تنهایی،

تنها سهمی بود که از من دریغ نشد...

 

........................................پیامک تنهایی جدید.............

 


منظره ای هستم...
نه، ببخشید، اصلاح میکنم:
من ذره ای هستم، که هیچوقت دیده نشد!


 

.....................................................

 


می شود دل به امید تو تمنا نکند
روح برگشته به ایوان تو غوغا نکند
بعد چندی که میسر نشده دیدارت
چشم در صحن تو و سیر تماشا نکند...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هدف آموزشی ، موبایل، کامپیوتر، دانستنیهای برق و مهارت برق در زمینه صنعتی و ساختمان مباشد. و درمورد ترفند موبایل و آهنگ ها ، پیامک های مناسبتی به خصوصی می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خوش آمدید لطفا نظر خود را در مورد سایت مطرح فرمایید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 524
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 717
  • بازدید ماه : 1,164
  • بازدید سال : 5,913
  • بازدید کلی : 110,349